Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Hönsmamman

Jag har blivit så himla hönsig. Inte bara när det gäller Nils utan även när det gäller mig, eller Tobbe! 


Förut körde jag bil som att jag vore Sveriges bästa rallychaufför, vilket jag har bevisat flera gånger att jag inte är.. men ändå. Jag försökte ta fartrekord. Nu blir jag omkörd varenda gång jag kör in till samhället. Jag kör alltid typ 90km/h, det är till och med under hastighetsbegränsningen. Jag har alltid tyckt att de som kör bil under 100km/h behöver en LGF skylt... Och nu är jag en av dem! Men det är för att jag numera har så dyrbar last med mig. Jag borde ha en sån där röd lysande skylt som brukar finnas på paket med svagt innehåll "AKTAS". 

Nu för tiden är jag inte längre odödlig. Kan det vara för att jag har någon att leva för? Jag brukar bli nervös på kvällarna när jag ska ta in hästarna och särskilt när jag ser att de är mer crazy än vanligt. Det har ALDRIG hänt förr. Jag har bara stövlat dit med bestämts steg, haft på mig bestämmar-handskarna och tagit ihop alla tre hästar samtidigt! Det har alltid (nästan) gått bra! Nu, ojoj. 

Att man kan börja oroa sig för så mycket, jag kan bara fantisera om hur det ska bli framöver... 😉

PS. Behöver jag säga att jag är LIVRÄDD för RS-viruset... livsfarligt för små bebisar. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

<3 <3

PS. Älskar att du har börjat blogga igen!!!!

2 Sara
skriven :

<3 <3

PS. Älskar att du har börjat blogga igen!!!!