Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Dessa snickare..

.. håller aldrig planeringen.
Men vi har fullt upp ändå med städning i det befintliga huset. Idag har vi varit duktiga och fyllt ett rågat släpvagnslass med skrot som bara väntar på att köras till återvinningen.

Det enda som är lite tråkigt är att det har varit dit någon tidigare och kastat sönder fönsterna  så det ligger fullt med glas både på insidan och utsidan huset... Jag har hunnit plocka bort det mesta glaset på utsidan, det är så lätt att hundarna springer i det.

Är det någon som vill köpa blåsta (hela) glasfönster? Hör av er till mig, jag har typ ganska många att sälja?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Kajsaaa! Vad hetter huset du visade mig senast? Typ modell och märke? Min mamma vill see! :D