Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

SNÖÖ

Är vad vi har...

Precis som du ser här Sara!

114426-26

Massor! Kan man lugnt säga.
Grabbarna drog ut nu och skulle fiska lite, men jag kände att det var ett ypperligt tillfälle för mig att gosa med mina hästar och göra sånt jag behöver göra. Så jag stannade hemma.


Igår när vi körde hem från A-jaur och svängde in på grusvägen, klockan var kanske 23.30... Vi hade inte hunnit få upp någon fart, med då började bilen glida mot plogkanten, sen tog det i plogkanten med framdelen och då började vi att snurra runt... tillslut så stannade bilen med nosen mot plogkanten, alltså så stod vi tvärsöver vägen. Då gick jag och Tobbe ut för att se om det blev några skador på bilen, lite plast hade släppt i fronten. Man kunde knappt gå utanför bilen... så vi gick med myrsteg hand i hand och letade efter plasten...
Snacka om att adrenalinet pumpade!!

Ojoj.

Kajsa.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jessica.
skriven :

men nu börjar ju all snö försvinna.. :(

2 Sara
skriven :

HOLY MAMA! Körde ni fort eller var det bara glashalt?? Tur att det gick bra!