Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

WOW!

Kolla så duktig jag är som bloggar hela tiden!!!!

Nu så sitter jag på kansliet och väntar på att alla ska dyka upp. För vi ska komma på mer grejs till Revyn vi ska ha. Det kommer att bli kul! :)

Jag har nyss varit ut på en riktigt kort ridtur... Blä. Men jag hann inte nå mer eftersom vi skulle hit... Till råga på allt så kommer helgen här uppe att bli kall, så då vill jag ju inte göra mina hästar så svettiga eller anfådda för det är inte så hälsosamt. Men vi får mysa istället. det är vi inte dåliga på, ska ni veta! :)

Idag på skolan har jag haft Sammhällskunskap A och vi håller på med ett arbete som handlar om Dödsstraff, inte så himla kul. Lite småläskiga bilder... huwa. Sen har jag även räknat en hel del Matte, har alldeles strax typ räknat ut Matte A boken. Sista timmen hade vi idrott, det var kul. Jag gillar idrott.

Snart kommer jag att få träffa min alldeles egna Tobias som jag inte träffat nästan nått på 2 dagar,  bara en liten snärtpuss fick jag innnan han skulle fara och jobba igår. Men vilken tur att vi träffas snart.

Ikväll är det Let's dance, jag tycker att det är så himla jättesuperduperbra!! Jag önskar att jag oxå kunde dansa så bra som dem på TV:n gör!  Men jag vet inte riktigt vem jag hejar på än... men det kommer jag väl kanske på ikväll, förhoppningsvis!

Kajsa, the one and only
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

japp, KULKUL med uppdatering.

2 Sara
skriven :

snärtpuss? det var kul.

3 Sara
skriven :

NU SKA JAG GÖRA DIG STOLT: SARA gör handbromsvändningar och sladdar med grabbarna hela rasterna! hiiihi!