Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Oh...

Helgen var helt klart underbar.
När vi kom till stan så köpte jag mig en alldeles ny och superhet klänning, som jag skulle ha på kvällen! :D
Vi fick då ialla fall världens lyxigaste hotell... I dubbelrummen (vilket jag bodde i), alltså ett rum med en dubbelsäng... hihi. Så var det i alla fall en dubbelsäng, toa (självklart, med BADKAR!) och en skinsoffa.. och väggarna praktiskt taget bestod av speglar!!

SUPERLYXIGT!

Sedan så badade vi ju hela tiden, jag känner mig fortfarande som ett russin!! Men kul var det.
Men snacka om att man blir trött av att bada bubbelpool.

Sen var det välkomstdrinkar som delades ut... och sedan var kvällen igång!

Oh, julbordet bestod av alla möjliga sorter, men min favorit var självklart Kycklingfilén MUMS!

Det sista jag vill säga:

- Jag ÄLSKAR dig, Tobias. Now and always.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

olala, låter romme!

2 sara
skriven :

UPPDATERAAA!

3 sara Sara
skriven :

uuuuuuuuppppppppppppdateraaaaaaaaaaaaaa!