Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Oro

Jag vet inte varför men jag har börjat bli lite orolig (kanske är det lite ångest också) över midsommar... 

Det var alltså midsommar förra året Nils blev jättesjuk. Vi sökte vård i Arvidsjaur på midsommarafton men blev hemskickade och sen dagen efter tog vi bilen och åkte till Sunderby sjukhus på eget intiativ! Tack och lov för det! 

Jag vet en sak och det är att jag INTE vill vara hemma på midsommar. Förra året var vi hemma och mamma och pappa var här. Svärmor och svärfar skulle också komma men eftersom att Nils bara hysteriskt skrek så avbokade vi det. Jag tror att jag är rädd för midsommarafton. Jag är rädd för att det ska hända igen. Jag är rädd för att minnena är så starka att det kommer att komma över mig som en sorg. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: