Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

PÅSKLOVET

Det efterlängtade påsklovet kommer imorn. Men nu har det tillkommit så mycket på min att-göra-lista, så nu känns det inte lika skönt längre.

Men ridningen är ju mer som ett plus än en börda!!

Bulkows vänstra bakben känns redan starkare, det är ju typ otroligt det har ju bara gått någon vecka. men det är ju bra, att vi gör framsteg. Min andra stjärna Igge är hetare än aldrig förr, han vill bara galoppera typ hur långt som helst. Jag måste sätta på hans pessoa på tränset, (det är jättelitet!!), så min kära far eller pojkvän kan återfå kontrollen på den lilla. 


Jag vill fara med Bullen och rida lektion på stallet snart, känns som om det skulle gå skitabra! Om jag fick hjälp med lastningen när jag ska fara från ARF alltså.. (ANNA?). Nä men det är nog lugnt! 

114426-48


Tobbe har fortfarande ont i axeln, det blir som ingen förbättring, så just nu sitter jag och väntar på honom för han är på läkarbesök nu och ska väl antagligen oxå träffa en sjukgymnast så han kan få några övningar att göra med sin smärtande axel. Fatta detta är typ tredje veckan han är sjukskriven!! Jag gillar att ha honom hemma (ibland), men han får sån städmani,(känner att jag är lite less på det). Det är tur att han är söt!

Hejdå!

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Det är tur att du är söt!!

2 Sara
skriven :

Haha, nejdå, jag är bara så trött på Historian! Jag vill plugga på riktigt, inte sitta hemma och skriva lite historia uppsatser som tar tid bara för att jag ska få ett papper på att jag gjort det. FUCKIT. :D

3 Sara
skriven :

Haha, ja, det verkar så. Jag tyckte jag lät anti när jag berättade för Anna, men när jag var kvar så brast hon ut i ett "ååh, men det låter ju som någonting för oss".... Hehe. Keep me uppdaterad hur det går! :D

4 Annika
skriven :

Thanks babe. ;)

5 Sara
skriven :

HOLAHOPP! Give this to your handsome mother: [email protected]

6 Sara
skriven :

VAD TYCKER DU OCH HUR GÅR DET FÖR GABRIEL???