Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Allt nytt



Men det är inte mycket som hänt ....
Det går inte så bra att rida för det är så halkigt att jag inte vet var jag ska ta vägen, jag kan inte rida alls.
Hovis var till mig i fredags, jag hann inte hem men han fixade allt själv, tillsammans med Peter (kanske en lärling eller nått), de hade tagit in mina hästar och grejsat med hovarna, sen hade de gosat med kusarna och kliat dem och så. :) Jag fick se kort från mysstunden! :)
Så gulligt!

Annars... hm... Jag och Tobbe har haft stora problem med att hinna ses. Han har varit i Piteå och sovit för timmret skulle typ köras mellan Piteå och Skellefteå. Sen så jobbade han natt så då hann vi inte träffas och i helgen var han i fjällen. Men jag levde över och han med.
Men nu ska han väl vara hemma!! :)

Småsöta vovvar!
114426-24
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

SÖtvovvar var rätt ord!

2 Sofia
skriven :

Om du inte har kunnat vara med Tobbe och inte kunnat rida borde du väl ha hunnit blogga massor? :)

3 Sofia
skriven :

Och ja, hundarna är väldigt söta!

4 Sara
skriven :

HÖRRU! NU har jag och Mikaela hittat en skoter för dig: Kolla på http://giegold.blogg.se

5 Sofia
skriven :

Jag kanske får göra det! Fast jag jobbar rätt mycket, men jag kanske hinner komma till Saltmyran nån gång! :)