Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Sandberget

Där var vi i helgen, eller rättare sagt i söndags. Det var kul.
Nått som var mindre kul var att Bias-pojkens skoter skar, stackarn. Han har ju nyss fått tillbaka den, trimmad och allt, han har ju även fixat til fjädringen... Jag tycker så synd om honom. Men nu ska ialla fall Pf ta tillbaka den, (så vi måste till Haparanda igen). 

Annat som hänt: Hmm.. vi såg film med våra bästisar Robert & Marie och Maries lillsyster Lene, var oxå med. Fast vi såg inte så mycket film, vi pratade mest. :) 
Jag längtar tills vi kan bli bästisar på RIKITGT, Marie! 

Pappa, han är för knasig. När han var tvungen att ta in hästarna i lördags, då hade han Igge lös, sen när han släppte ut dem på söndag morgon så hade han Igge lös igen. KNASpappan... Men det funkar ju, så jag hade Igge lös imorse när jag skulle släppa ut honom! Det funkade bra! 

JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS MÖLLER!  

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Romme!

2 Sara
skriven :

Romme!