Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Vikthets

Alltså jag har de senaste fem åren haft en bild av mig själv som ganska smal eller lagom. (Ser jag mig själv skriva smal som en norm, som normalt och som ideal, idiotiskt). 

När jag tittar på foton ser jag att min bild av mig själv inte stämmer överens med verkligheten. Jag tycker att det är rätt så komiskt faktiskt. Måste tyda på att jag är rätt trygg i vem jag är idag. 

Jag känner ju nu att jag är lite i överkant med lagom. Mina byxor är lite för tajta i midjan, för att inte tala om mina täckbyxor, hehe. Ikväll var det en avgörande stund då jag och T bytte batteri i vågen för att göra det ultimata testet att väga oss. 
Det blev en chock för oss båda, vi har tagit rekord. Jag har aldrig varit så tung som jag är nu och inte T heller. 

Så nu är träningsprogrammen framplockade, planering för veckan och kaloriräknar-appen Lifesum är nedladdad. Nu J Ä V L A R ska jag bli lika lagom som jag känner mig! 

PS. N är frisk. Vi klarade det. Vi boxade iväg febern med alvedon, vila och pussar. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: