Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Oro

Nu har vi äntligen fått tiden för en utvecklingskontroll på N. Jag är orolig. Faktiskt. Jag är orolig att han inte utvecklas som han ska, fast jag nånstans av någon anledning känner jag att han gör det. 


Däremot slås jag av tanken när jag ser andra yngre bebisar som t.ex kan krypa för det kan nämligen inte N. Då blir jag orolig. Jag tänker ofta att vi kanske "tränar" för lite? På att krypa alltså. N vill inte så gärna ligga på golvet några längre stunder. När N ligger på mage så lyfter han upp rumpan och ställer sig och gungar fram och tillbaka och sen lägger han sig ner igen, platt på mage utan minsta lilla försök att ta sig framåt. Han vill ju dock gärna gå (om man håller i honom) eller stå... 

Jag vet innerst inne att alla barn utvecklas i olika takt och att jag inte behöver oroa mig. Spelar det egentligen någon roll ifall N utvecklas sent eller mer långsamt än någon annan? 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: