Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

DressyrFröken

Idag fick vi sällskap av bästa Hanna som red på Fröken en sväng. Det är roligt att se sin häst ridas av en duktig ryttare! Det är väldigt lärorikt, man blir lätt lite hemma-blind! Det är roligt att höra hur hon uppfattas i ridningen och hur hon funkar med andra. Hanna tyckte att hon var jättefin! Kul att höra att vår utveckling både märks och syns, det är inte nått som bara jag upplever utan det är faktiskt så! :) Här kommer några dagsfärska bilder på dem!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Fin häst du har. Min familj ska oxå bygga ett Älvsbyhus och min systers familj blir våra grannar. Dom ska oxå bygga nytt hus, dessutom ska dom bygga stall till våra hästar. Jag längtar såå när jag läser din blogg. Fortsätt skriva om ditt liv om häst och hus, jag läser:-)

Svar: Åh så spännande! :) Lycka till med hus och stallbygget! :)
Kajsa Renberg