Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

JÄÄ

Jag tycker verkligen inte om skolan, jag tror faktiskt att jag har blivit allergisk mot skolan under praktiken.

Jag skjuter upp alla arbeten, gör dem i sista sekunden och lämnar in de som skit! Skolan måste vara underbar... NOT!

Tur att jag kan trösta mig och ta det lugnt hemma, jag har trots allt världens bästa Bias hemma. Han ska börja jobba igen nästa vecka, inte för att jag förstår hur han har tänkt det med sin axel.

Mina hästar är bästast i hela världen. Jag har börjat galoppera på min lilla Bulkow nu och han är het må jag säga. Har dock uppfattat att han sitter fast och inte vill sträcka ut sitt vänstra bakben, det är väldigt svagt, så jag måste träna vänster bakben. I höger sluta så vill han inte ställa åt höger och vinkla ut bakdelen samtidigt, och om han ställer så börjar han gå på fyra spår istället för tre, hm. Men jag fick faktiskt typ 3 steg bra höger sluta i förrgår. Jag måste till stallet och diskutera det med Anna!
Skulle kunna vara Igge, han brukar sitta!
Jag saknar att praktisera på stallet! Jag längtar dit.

Hejdå!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Jag saknar dig!

2 Anna
skriven :

Vi saknar dig så in i bomben! Du är välkommen tillbaka när du vill. Du var så himla bra ikväll dina framsteg går inte att ta miste på!
Kram kram från oss.
Ps Erika hälsar att hon kan kidnappa dig från skolan om du vill..