Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

28 Januari 2008

Det känns riktigt konstigt att skriva "2008", min hjärna tycker fortfarande att det är 2007...

Nu ser jag i alla fall ut som ett braceface, men vad tusan. det känns då bra nu ialla fall. Det var lite jobbigt där i början eftersom jag åt så lite så att jag hade migrän hela tiden. Det var jobbigt! Men jag tröstade mig med att köpa en balklänning och man kan lugnt säga att det var ett bra sätt att trösta sig på!

I helgen så har vi varit ute på toxic, det var askul. Fast det hände ju lite grejs som var mindre kul... Men det var då i alla fall roligt tills det blev tråkigt.. Det var bra. Det var första gången jag och Tobbe gick ut tillsammans (alltså på krogen), han är så flummig.. HAha. Vakterna var kanske lite hårdhänta tyckte jag.

Singing Bee finns det nått roligare... Det är så kul.

Checka → http://www.youtube.com/watch?v=7zBxt_w8_zQ hon är så sjukt bra och endast 6 år gammal. Titta och förundras!


Kajsa ♥     

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: