Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Allt om min buske

Jag och Liza hade myskväll och såg den filmen, haha. Man kan lugnt säga att den var rätt så småflummig! ;)

Vi hade i alla fall jättemysigt och en hel del att prata om. Vi skulle igentligen ha gått på bio, för jag trodde att jag visste att Pirates 3:an gick, men det gjorde dden inte för jag hade kollat fel, den går inte förrän den 26/7... Ooops!

Nu ska jag ut i stallet och skrubba! Idag är min sista dag på stallet, ska bli skönt med nå sommarlov!

Pusshej och jag älskar dig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Aha, på det viset. Eriksdal är helt klart värt ett besök! :D

2 Sara
skriven :

Allt om min buske verkar vara en film för mig! Är det? Hehe. Jo, vi får höras ikväll. KOM HIT KOM HIT!

3 liza
skriven :

hahaha. "du har ju ett snöre i stjärten"