Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Helgen har nu varit...

Nu har det varit helg och det hände en massa saker.
Jag och Bias gick på en promenad med hästarna, det var trevligt.


114426-12


Lördagkväll så umgicks vi med våra vänner, Robert & Marie. Vi såg The Ringer, ganska rolig film. Men det vet inte RObert för han sov... hihi.

Sedan kom chocken, Tobias fick ett sms av en tjej som ville veta hur han var i sängen... WHAT?! Säger jag bara. Det kan hon FET glömma, det kommer hon aldrig att få veta. Det är bara MIN Bias! Sådeså.

Don't even try...

Marie kom med det förslaget att Bias skulle säga att vi skulle mötas vid Shell och när hon stod där och väntade så skulle vi bara köra över henne så var hon ur världen!!
Marie, du är bara för rolig!! :)

Men Bias bekräftade på kvällen att han inte skulle dumpa mig. Puh. Blev lite nervös!

Men han älskar bara mig ♥

114426-13



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Olala, hade varit passande med en hångelbild till. Jag väntar.

2 Sara
skriven :

Vad tycker herr T om sitt smeknamn?

3 Sara
skriven :

vilka är mupparna på den nedre bilden? :p