Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Semleldagen

.... Var igår.

Idag åker min vän Sara hem, det känns tråkigt. Jag kommer att sakna dig. SNYFT!
Det har varit riktigt roligt när du var här.

Imorgon ska jag till Piteå.. suck. Men jag ska shoppa också! :) Det gillar jag!

Nu är jag på skolan och påväg hit så passerade jag och Tobbe varandra två gånger, han med lastbilen och vi med bilen. Men ingen puss hade vi tid med. Men pussarna får vi ta ikväll. Men när det blev så knasigt som det blev idag så kände jag at jag fick en otroligt stark längtan av en Puss av Bias.

Mina hästar var lite knasiga igår, båda hästarna var på ett sånt där trots-humör... När man tar med sig båda hästarna då, så kan det bli lite jobbigt... Så vi motionerade inte så länge för jag höll verkligen på att bryta ihop och det hjälper inte med att vara arg på dem, så då gick jag in istället.

Ikväll ska jag och Liza ha ridlektion, hoppas att det går bra ikväll!! Undra vilka hästar vi har?!

Nu ska jag gå.

Jag gillar er alla, men Sara dig komme jag att sakna!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sara
skriven :

OCH JAG KOMMER SAKNAR DIIIIG!!