Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Miniryttare

Jag har en liten vän som heter Ebba Ask som kan rida min oinridna ponny.
Åh, det är så underbart.
Första gången hon red honom var i fredags och det var riktigts spännade, när hon skulle kliva upp så hade jag pulsen på 300... Men när hon satt på honom så såg han ut som vilken annan ridskoleponny som helst. De passar verkligen togheter! Bilder kommer...
Man kan säga att hon är medryttare på min lill-ponny!! 114426-19


Bulkow tittade väldigt underligt på Ebba och Iggen när de travade runt oss på planen! Han tyckte nog att det var konstigt att det var någon som satt på Eagle.

Tobias Möller och Kajsa Renberg älskar varandra!

Snart så är det Valborgs och då ska vi showa som vanligt, men nackdelen är att vi har inte tränat nått ännu. Oops. Men det ska nog gå bra ändå! Sen ska vi uppträda på ishallsmässan oxå! :)

Pusshej
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Åh, vad kuuuul!

2 Sara
skriven :

travade hon? galopperade?

3 Liza
skriven :

OOOH - Lillebbis! Väntar spänt på bildbevis! :) Jag tror vi kommer och tittar på dig..!