Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

17 April

Nu sitter jag på skolan...
Vi kommer att ha det sjukt skönt på BF fram till sommarlovet, vi kommer endast att ha 3 timmars BF lektioner måndag, tisdag och onsdag, så dagarna kommer att bli jättekorta! I like that !

Nu händer det inte särskilt mycket här, förutom att våren är här och solen ger mig fräknar.
Mina hästar är glada och nästan utan vinterpäls. Jag är glad, för jag har köpt en ny jacka! :)

Idag när jag slutar ska jag till lägenheten och städa, sen ska jag åka till Saltmyran och fara ut och rida, sen ikväll så ska jag till A-jaur och umgås med Bias-killen och Någon mer som vill vara med oss ikväll.
Idag ska jag oxå äta min första mjukglass!! MUMS!

Hoj.
114426-16
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Någon mer? Var det en förfrågan eller en kryptisk kod?

2 Sara
skriven :

UPPDATERA!