Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Usch!

oj, vilken dag!

Dagen började med att jag klev upp gick ut till hästarna och mötte en älg...
Till råga på allt så var det "Fläcka", en galen kossa som bor i saltmyrans skogar, som inte är rädd för nått!! så hon blev ju självklart inte rädd för mig heller. Men jag var livrädd för henne!

Sedan när jag kom till Arvidsjaur så träffade jag min sovande pojkvän, som är så otroligt söt när han sover att man bara vill äta upp honom!

Clara fällde bästa kommentaren idag: "I'm going to suck you in!" Gud vadf vi skrattade.

nu på kvällen har jag kört hjuling så att gruset flög åt alla håll! Mohahahhahahahaha.

Jag har världens bästa hästar! :)

Ajsing Bajsing

/Kajsan som älskar sin Tobias
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linsan
skriven :

Å inte finns man då med på favoriter....ojojojOJJJ!
Läget va kajsa??

2 Sara
skriven :

Olala, så nu kan man känna sig lite mer uppdaterad! Nice!