Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

BajsBulla och mjölk



Ni kan inte ana vad som hände lilla Kajsik i skolan idag?!


Jag VURPADE i matsalen!!!!!!!!

Japp, det är så sant så. Jag skulle svänga in i ett mindre matsalsrum och då halkade jag till och flög frammlänges med brickan och allt. Mjölken bara sprutade överallt i matsalen.
Snacka om att det blev tyst, jag blev faktiskt lite chockad själv och tog ett djupt andetag och skrattade!
Det är faktiskt inte så pinsamt som man kan tro, jag tyckte inte alls att det var pinsamt, men jag hade brytigt ihop om jag ramlat igen... För när jag skulle gå och hämta papper halkade jag till, men denna gång lyckades jag hålla mig på benen...PUH!
Men ramla i matsalen när det är fullt med folk är ju inte nått man vill göra om varje dag!


Jag har precis kommit hem från en mysig och alldeles underbar ridtur.
Nu har Bulkow kommit in i sitt traditionella vinterhumör, dvs pigg så att han vet inte hur man skrittar påvägen hem! Men det är trevligt ändå, för då finns det så hiiiiimla mycket energi att omvandla till något bra! :D

Idag fick jag föressten träffa min kära ängel, hjälte, bästa vän, idol och bara min kärlek. Det känns så skönt att det är helg, så att vi kan tillbringa varenda sekund i varandras armar. Har verkligen saknat dig i veckan!

Clara och Jessica, ni är verkligen helflummiga! ;) Hur roligt har inte vi tillsammans då?
Om Jessica satt utmed mig skulle hon svara: Kan man lugnt säga!

Verkligen en underbar mening!

Nu börjar Ghost Whisper

- Kan man lugnt säga!

Puss och snusk.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

Hahaha, det hae jag velat sett!
Kör hårt i helgen!

2 Sara
skriven :

Och du, bilder vill vi se!!

3 jessica.
skriven :

Kan man lugnt säga..
Fy, så underbart kul vi har;)