Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Känn duh...

IDag har det snöat....


Jippi

I love it


Jag har precis kommit in från en ridtur i snön och mörkret, men det var inte så mörkt eftersom snön lyser upp... Myspys!
Men lita kallt var det.
ni som är ryttare vet hur det känns när man hoppar av, det känns som om fötterna är gjorda av glas och går sönder när man landar på marken... Precis så kallt var det här idag, alltså på SAltmyran!

Idag har jag varit hemma från skolan, eller från praktiken.
Jag kände mig inte så kry när jag vaknade...
Mamma tror att det är något med bihålorna. Vill INTE!

Tobias, the one in my life.
(tillsammans med hästarna och mina underbara hästar)










Kajsik.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: