Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Útvecklingssamtal

Idag har jag haft utvecklingssamtal, det var trevligt.

Det funkar bra för mig i skolan.

När jag är ensam så brukar jag inte göra nå knasiga saker tror jag... Men jag vet en ska jag kan göra ibland... Hoppas att ingen tycker att jag är för knäpp.
Only for you, Liza:
När jag varit ute och ridit och blivit alldeles jättetörstig, så när jag kommer in i stallet brukar jag dricka lite ur Bulkorvens vattenkopp. Jo, det är sant!

Nu går det inte så bra för mig att motionera mina hästar, för det är så halkigt, de halkar till och med fastän de har broddar på. SUCK! Så Annika, jag tror att min lektion måste bli på en av stallets hästar i RH på fredag, eftersom det finns ingenstans jag kan rida. Men det kanske har hunnit ändra sig till på fredag.

Tack, Clara för att du förstår vad jag pratar om och inte klandrar mig. Känns skönt att prata med någon som vet hur det är.


Inatt kom en liten filur smygande in i mitt rum runt 04.45, inte ljudlöst. Sen lade sig den lilla filuren i min säng och höll om mig tills jag vaknade! (L) MYspys, kan man kalla det!

Kajsa.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

hade den lilla filuren en mansdom och började på T?

2 Liza
skriven :

Hahah! :) Du är så rolig Kajsa! LOVE!

3 Sara
skriven :

uuuuupppdateeera!!