Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Sparkar före...

åh, vilken rolig helg det har varit. :)
Men jag tror ändå att nästa helg har mer att komma med, då ska vi ju till Pite Havsbad och sova på hotellet där. Myspys.
Marie & Robert, Clara och Simon kommer också att vara där, åh, så himla himla jättekul vi kommer att ha! :D

Igår hade vi en riktig myskväll här i saltmyran, en sen kväll men en mysig kväll. Robert och Marie kom, grabbarna tog sig en öl, sen så gjorde vi våran egen pizza och smaskade i oss den till Deal or no deal. sen bakade vi pepparkakor tillsammans, det var riktigt kul. Och efter det så myste vi i soffan och såg Död mans kista! Hyperbra film.

Det var en riktigt trevlig kväll.

Min hals känner jag av idag, jag hoppas nästan att det är Streptokocker, så att jag kan få pencilin, äta det och sen bli frisk! Hoppas...

Idag så var jag och Tobbe på en sparktur och det var jättkul. Vägen här nu ser ut som en skridskobana, så det gick jättebra. Man kan lugnt säga att det är Sparkar före...

Näpp, nu ska jag gå ut.

Kajsa.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sara
skriven :

olala, låter nice.

2 saera
skriven :

oops, nu glömde jag ju ringa. kom precis på det, ajdå nu ska jag då sooova mig friskt! Inget penicillin här inte!!!!!!

3 Sara
skriven :

hihi, nej, nu ringde du iallafall. tack för en mysig stund under täcket... (...) :)