Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Snö snö och åter snö

Yeees, nu snöar det. Som alla andra dagar de senaste veckorna.
Nog för att jag älskar snön, men måste det snöa hela tiden.

Grabben som jag delar mitt liv med är för gullig. Han ringde till mig halv nio igår och undrade om han kunde spendera sin natt med mig i Saltmyran. Klart att han fick det! :D

Idag har vi ett matproblem. Vi vet inte vad vi ska göra för mat... Tacos, hm? Vi får se.

Jag får min lön idag. Weho! I love lön!

Idag på skolan har vi haft om våra sinnen, jag och Johan hade om lukt. Så vi hade luktleken. sen fick vi vara med om Smakleken, näsa mot näsa och massage. Superkul!

Jag och Clara blir tillsammans ett kalsongpar.. Hahahahaha. Då kan ni fundera hur vi kan bli det. En ledtråd är CK! ;)

Jag, Clara och Jessica vi är fortfarande som de tre muskitörerna.

Mina hästar har ett busigt liv, de rymmer dagligen! Nu är det rätt så mysigt att plummsa i snön. Men spåren i snön efter Iggen ser så roliga ut. För hans lill-mage gör alldeles super roliga spår i snön! Haha!

Näpp, nu ska jag gå. Ha en bra vecka. Ifall jag inte får tid att uppdatera mig, (är lite dålig på det, jag vet).

Puss och Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Lön är alltid trevligt! :)

2 Sara
skriven :

och jaaag vet vad ni gjorde den natten... ;)