Kajsa

Bor i ett nybyggt hus i Akkavare. Nybliven mamma till N. Tre hästar, en sheltietik och Tobbe! ❤

Okej då!

Nu ska jag uppdatera! jag kan faktiskt hålla med om att det var ett tag sedan.

ALLT, har nästan hänt  Saltis sen sist jag skrev.

Jag har varit först förkyld och nu har jag fått HALSFLUSS. Hur kul är deT?! inte alls kul om du frågar mig.
Det är så jobbigt att äta när man känner hur maten man försöker svälja skär ner genom hela halsen när den åker ned i matsäcken.

Igår, trots min halsfluss, hade HERTZ någon sorts äventyrsdag hos oss. Det var däremot jättekul.
Fransmannen David var hur kul som helst. Och damen som vi kallade Skoterfreak var också döcool!
Pappa skjutsade henne en sväng på vattnet. Haha!
En till rolig sak; HERTZ folket kom från hela landet, och de visste inte vad "sno" betydde. HAhahhahahahahahahahahahahaha. De fattade bara när vi sa "svänga runt",¨jag kan inte sluta skratta. Men då kunde vi i alla fall lära dem ett nytt ord i alla fall. :D 
Mer händelser...

'Jag har ridit Leo på lektion, hur kul och lärorikt som helst. Jag förstod inte Leo i början och han förstpd intye mig. Men sen i slutet gick det hur bra som helst. Det var kul!

Tack Liza! Jag får väl bjuda igen någon gång.

Bulkow och Igge lever och 'är lika tjocka som sist jag skrev i bloggen!
Igge tränar nämligen varje dag på att rymma, så Bulkow tränas varje dag på att vara ensammen. Weho! Det är bra! Eagle är så smart!

Jag och Tobias har hunnit fira ett halvår tillsammans 011106! :) och kärleken till honom har inte heller trappats av. Samma kärlek till honom som till hästarna... ;)

Pussinussi
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Grattis till halvåret! :)

2 jg
skriven :

gud så duktig du är ;D men vivill se BILDER;D

3 Sara
skriven :

Ojoj, får jag sjunga på erat bröllop?

4 Liza
skriven :

Nej, tagit hål i öronen :)

5 Sara
skriven :

HUR går det med uppdateringen? En gång per dag. Tack.

6 jessica.
skriven :

tack det samma!